عوارض اسپری تاتو موقت بدن

عوارض اسپری تاتو موقت بدن

با آوردن اسم تاتو اولین چیزی که به ذهن فرد می رسد، خطوط آبی پخش شده زیر پوست چروکیده پیرمردها یا خال های آبی کوچک زیر چانه و پیشانی مادربزرگ هاست. ما قرار است در این مقاله در مورد عوارض اسپری تاتو موقت بدن صحبت کنیم. امروزه تاتوی بدن هنری بسیار پردرآمد و پر طرفدار است. به همین دلیل در میان قشر جوان محبوبیت فراوانی پیدا کرده است.

هیچ میدانستید که می توان با این محصول، تاتو به صورت موقت استفاده کرد؟

در گذشته تاتو را برای بیان اندیشه ای خاص بر روی بدن خود حک می کردند اما امروزه یکی از رایج ترین خدمات آرایشگاه ها و سالن های زیبایی ست. امروزه طرح های کوچک و بزرگ بر روی بدن افراد جنبه زیبایی و غرور دارد. اگر قصد تهیه ی این محصول را دارید کافیه روی این لینک نارنجی رنگ اسپری تاتو موقت کلیک کنید و از صفحه ی محصول آن را تهیه کنید.

10 نکته در مورد استفاده و عوارض اسپری تاتو موقت

  1. طرح های تاتو، روی کاغذ آچار پرینت گرفته شده اند. این طرح ها می توانند از ذهنیت افراد گرفته شده باشند تا طرح های متنوعی که می توانید از اینترنت دانلود و استفاده کنید.
  2. محلول اسپری خاصیت ضد آب دارد و در آب حل نمی شود، اما هرچه طرح های تاتو شده ی شما از آب به دور باشند، ماندگاری بیشتری خواهند داشت.
  3. طرح چاپی که بر روی پوست تان نقش می بندد، بعد از چند روز پاک می شود (حدود سه روز الی یک هفته ماندگاری دارد) و به داخل پوست نفوذ نمی کند.
  4. برای پاک کردن نقش ها، اسپری را روی ناحیه مورد نظر زده و با دستمال محل را پاک کنید.
  5. شما نباید انتظار تاتو چند ماهه یا دائم را از این اسپری داشته باشید، اما با حجم فوق العاده ای که دارد شما می توانید حدود 200 بار طرح مورد نظر خود را تجدید کنید.
  6. هر زمان که فرد بخواهد طرح مورد نظرش را عوض کند، به راحتی و بدون زحمت، طرح دیگری انتخاب می کند، اما این نکته را باید مد نظر داشت، قسمتی از پوست که روی آن طرح زده می شود جای زخم و خراش نباشد، تا بدن نسبت به آن واکنش نشان ندهد.
  7. دور از دسترس اطفال قرار دهید و از تماس محلول با محیط مخاطی بدن پرهیز کنید.
  8. از اسپری کردن و پاشیدن آن روی شعله و حرارت اجتناب کنید.
  9. این اسپری مناسب برای همه سنین می باشد، اما بهتر است برای کودکان زیر سه سال هیچ محصول آرایشی بر روی پوست شان استفاده نشود.
  10. این اسپری را می توانید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید، سایت تاتو فست با افتخار برای شما این محصول را تهیه کرده است که میتوانید از قسمت فروشگاه وبسایت نسبت به خریداری آن اقدام فرمایید.

ذکر نکات تکمیلی در ارتباط با استفاده از این محصول

بدیهی است که حتی گران ترین لوازم آرایشی موجود در فروشگاه های معتبر ممکن است با پوست افرادی حساسیت نشان بدهند، این مورد را خانم ها بیشتر درک میکنند. سالن های آرایشی عروس، نمونه بارز این مورد است. بارها پیش آمده است که عروس بخاطر حساسیت نشان دادن به یک محصول آرایشی خاص، چندین ساعت معطل شده است.

اگر در هنگام استفاده از این محصول با عوارض اسپری تاتو موقت خاصی مواجه شدید، پیشنهاد ما این است که یا این مورد را با پزشک معالج خود در میان بگذارید و یا اینکه تصمیم بگیرید که دیگر از آن استفاده نکنید.

چرا ما به شما تاتو دائم را پیشنهاد نمی دهیم؟

تاتوی دائم پیشنهاد نمیشه

دلایل زیادی وجود دارد که شخص بعد از انجام تاتو ی دائم، از کرده خود پشیمان می شود. البته این مورد در همه ی افراد با یک علائم خاص بروز پیدا نمی کند اما، سعی کرده ایم از افرادی که تاتوی دائم را انجام داده اند این سوال را بپرسیم که اکثر این افراد، دو علت زیر را بیان کردند.

پشیمانی بعد از انجام طرح به علت تنوع طلبی

یکی از مشکلات خالکوبی که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، همیشگی بودن آن روی بدن است. آیا شما مطمئن هستید بعد از چند سال از این طرح روی بدنتان خسته نمی شوید؟ این نکته در ذهنتان باشد، شما نمی توانید آن را از بین ببرید؛ مگر اینکه بخواهید با هزینه گزاف، لیزر یا جراحی کنید. آیا از این تصمیم پشیمان نمی شوید؟ آیا می توانید طرحی را که هر روز جلوی چشمتان است تحمل کنید؟ مطمئنا هیچ فردی نمی تواند چند سال آینده خود را پیش بینی کند. بنابراین هر وقت تصمیم گرفتید خالکوبی دائم بر روی بدنتان بزنید؛ به عواقب آن خوب فکر کنید و بعد تصمیم گیری کنید.

ایجاد آلرژی و حساسیت به جوهر زیر پوست رفته

اگر شما خالکوبی را پیش یک فرد ماهر و در محیطی کاملا بهداشتی انجام دهید؛ بازهم فرد بعد از انجام آن با عوارضی رو به رو می شود: مانند قرمزی پوست، عفونت، خارش و … . در صورت مشاهده این گونه موارد فرد باید به پزشک متخصص پوست مراجعه کند. حتی ممکن است در بعضی افراد، سالها بعد از انجام تاتو واکنش حساسیتی نسبت به رنگ و مواد تزریقی در بدن ایجاد شود.

چرا از اسپری تاتو موقت استفاده کنیم؟

چرا اسپری تاتو موقت

امروزه کار تاتو، یک حرفه تخصصی محسوب می شود که در طرح‌ها و سبک‌های مختلف، بنا به سفارش مشتری انجام می‌شود. قشر جوان به دنبال طرح های متنوع و زیبا برای خالکوبی روی بدنشان هستند، ما به آنها اسپری های تاتو موقت را پیشنهاد می کنیم.

بنابراین از افراد می خواهیم آگاهانه و محتاط عمل کنند. قبل از اینکه اقدام به تاتو دائم بر روی بدنشان کنند، ابتدا با استفاده از این اسپری ها که در اکثر گزارشاتی که مشتریان ما به داده اند، بدون عارضه هستند، طرح ها را بر روی پوست شان امتحان کنند. اگر بعد از چند وقت، فرد به این نتیجه رسید که از انجام این کار پشیمان می شود، پیشنهاد ما این است که اقدام به تاتو دائم نکند.

چگونه از اسپری تاتو موقت استفاده کنیم؟

با استفاده از اسپری تاتو موقت در عرض یک دقیقه، سریع، بدون درد و حساسیت می توان هر طرح دلخواهی را روی بدن حک کرد. این طرح ها، بستگی به نوع مراقبت فرد، حدود سه الی هفت روز ماندگاری دارد و به مرور کم رنگ می شود. روش کار به این صورت است:

1-  ابتدا سطح پوست را تمیز شسته تا چربی آن پاک شود.

  • موهای ناحیه مورد نظر را می زنیم.
  • سپس محلول را بر روی پوست، اسپری می کنیم.
  • طرح مورد نظر را روی پوست بازگردانی کرده
  • چند ثانیه اجازه می دهیم طرح روی پوست خشک شود.

شما می توانید کمتر از یک دقیقه، تاتو زیبایی بر روی پوست تان بزنید و حسی نو سرشار از شادی را تجربه کنید.

نتیجه گیری

یکی از بهترین روش هایی که در اینجا برای شما عنوان کردیم، استفاده از اسپری های تاتو موقت است. به دلیل قیمت مناسب آن و همچنین کیفیت بالایی که دارند، مورد علاقه عموم قرار گرفته است. اگر شما زمانی آرزوی این را داشتید که طرحی روی بدن تان خالکوبی کنید، اما به هر دلیلی نمی توانستید این کار را انجام دهید، اسپری تاتو موقت بهترین راه حل برای شماست. هر نوع طرحی را  که دوست دارید، می توانید با هزینه کم و سریع روی پوست تان حک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...