تاتو موقت با ماندگاری بالا

با سلام خدمت همه همراهان عزیز تاتو فست. بسیار خرسندیم که با یک مقاله دیگر در مورد تاتو موقت در خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی هستیم.

مطلبی که امروز برای شما عزیزان آماده کرده ایم در مورد ماندگاری انواع تاتو بر روی پوست و تاتو موقت با ماندگاری بالا می باشد. ما در این مقاله به عوامل مختلف تاثیر گذار بر عمر و پر رنگی تاتو و مراقبت های لازم برای عمر بیشتر تاتو موقت پرداخته ایم پس با ما همراه باشید تا به تمام سوالات شما در مورد ماندگاری تاتو ها پاسخ دهیم.

تفاوت ماندگاری تاتو موقت و دائم

تاتو آرتیست در حال کار

تاتو که از گذشته تا کنون به دلایل مختلف فرهنگی، مذهبی یا علایق شخصی به پوست اضاف میشده به دو دسته کلی دائم و موقت تقسیم بندی می شود.

در تاتوی دائم که به وسیله سوزن و جوهر با دستگاه های پیشرفته جدید انجام می شود، طرح به لایه ی زیر پوست شما نفوذ می کند و به یک طرح دائمی تبدیل می شود به این صورت که این طرح همیشه بر روی پوست شما خواهد بود و تنها بعد از مدت طولانی ممکن است از رنگ آن کاسته شود که از طریق راه هایی مانند احیای رنگ مانند روز اول خود نمایی می کند که این امر برای دوست داران تنوع چندان خوشایند به نظر نمی رسد.

پاک شدن تاتو دائم

لیزر تاتو

هرچند که تاتوی دائم یک تاتوی عمری تلقی می شود اما این تاتو نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی ممکن است مانند یک تاتو موقت با اسپری به راحتی از بین برود که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

اولین و رایج ترین کاری که باعث از بین بردن تاتوی دائم می شود لیزر کردن محل تاتو است که از این روش در کلینیک های پوستی پیشرفته برای از بین بردن تاتو استفاده می شود و به نوعی پوست را در لایه ای سطحی می سوزاند و شخص باید درد زیادی را برای از بین بردن تاتوی خود تحمل کند.

خراشیدگی و بریدگی عمقی دیگر عاملی است که به تاتوی دائم آسیب می زند و باعث از بین رفتن تاتوی شما در محل آسیب می شود. برای جبران این خسارت تنها باید یک تاتو آرتیست حرفه ای بیابید تا برای شما عملیات ترمیم تاتو را انجام دهد.

این نکته را نیز باید مد نظر داشته باشید که اگر شما در اثر تاتو زدن دچار حساسیت یا عفونت شوید باید به یک متخصص پوست مراجعه کنید که عموما راهی جز از بین بردن تاتو پیش روی شما نمی گذارند و شما ناچارید که درد لیزر کردن را به جان بخرید.

ماندگاری تاتو موقت

تاتو مچ پا

اما ماندگاری تاتو موقت با اسپری یک بحث کاملا مجزا و بدون عوارض یا درد است. در تاتو موقت با ماندگاری بالا شما می توانید در کسری از دقیقه یک تاتو بر روی پوست خود بزنید و از زیبایی آن حیرت زده شوید که در ادامه به ماندگاری آن بر روی پوست بیشتر میپردازیم.

ماندگاری تاتو موقت با اسپری به عوامل گوناگونی بستگی دارد اما در کل طبق نظراتی از خریداران دریافت کرده ایم این تاتو موقت چیزی حدود سه روز الی یک هفته بر روی پوست شما می ماند و به مرور با کم رنگ شدن از بین می رود.

همانطور که میدانید این طرح های تاتو بر روی یک کاغذ چاپ می شوند و با استفاده از یک اسپری طرح به روی پوست شما منتقل می شود که فرایندی کاملا بدون درد است و با کمترین تلاش در زمانی اندک طرح بر روی سطح پوست شما نقش می بندد. برای تهیه ی این محصول می توانید روی لینک نارنجی رنگ اسپری تاتو موقت کلیک کنید و از طریق صفحه ی فروشگاه ما اقدام به خرید کنید.

پاک کردن تاتو موقت

دو طرح تاتو

دقت کنید که طرح مورد نظرتان حتما باید بر روی پوست خشک شود و اگر در هنگام خیسی بر روی آن دست بکشید یا آن را زیر شیر آب ببرید ممکن است به سرعت کمرنگ شده و از بین برود پس این مورد اولین عامل ماندگاری تاتو تلقی می شود.

آب دیگر عامل موثر بر کم شدن ماندگاری تاتو موقت با اسپری است. به این صورت که اگر شما طرح روی پوستتان را زیر شیر آب بگیرید هیچ اتفاقی برای آن نمی افتد اما در اثر اصطکاک پوست زیر اب به صورت شستن محل تاتو، از رنگ آن کاسته می شود. هرجند که این یک تاتو موقت با ماندگاری بالا محسوب می شود اما اصطکاک و به نوعی جنگیدن با تاتو بر روی پوست عاملی تاثیر گذار در کمرنگ شدن تدریجی آن است.

دوام این تاتو موقت با ماندگاری بالا به محلی که برای تاتو زدن انتخاب می کنید نیز بستگی دارد. به عنوان مثال اگر خال کوبی موقت در جایی قرار بگیرد که روی لباس ساییده نشود احتمالا مدت بیشتری مهمان پوست شما خواهد بود. همچنین توصیه می شود محلی از بدن را انتخاب کنید که پوستی صاف و کمتر چین و چروک داشته باشد به این ترتیب تاتوی شما نه تنها طولانی تر بر روی پوست می ماند بلکه بیشتر شبیه یک تاتو دائم و واقعی است.

شما همچنین می توانید موهای خود را در محل تاتو زدن از بین ببرید زیرا مو می تواند چسبندگی تاتو را سخت کند بنابراین سریع تر از حد معمول از بین می رود.

اما به هر دلیلی شما تصمیم گرفتید که این تاتو موقت با ماندگاری بالا را از پوست خود پاک کنید یا آن را با یک طرح دیگر جایگزین کنید تنها کافیست که با اسپری مورد نظر بر روی تاتوی خود بزنید و با شستن آن خواهید دید که طرح بدون هیچ درد یا هزینه ای در کمترین زمان ممکن، از روی پوست شما پاک خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...