اسپری تاتو موقت، خرید و بررسی ویدویی + تست محصول

ناموجود

قیمت محصول بروز و آماده ارسال است

دسته:
امتیازدهی 4.32 از 5 در 25 امتیازدهی مشتری
126فروش موفق
آماده ارسال

خرید محصول اسپری تاتو موقت، خرید و بررسی ویدویی + تست محصول
شناسه محصول: 23

بزودی موجود می شود!

موجودی:ناموجود

معرفی کوتاه

اسپری تاتو موقت، خرید و بررسی ویدویی + تست محصول

قیمت محصول بروز و آماده ارسال می باشد.

توضیحات

قبل از اینکه بخواهیم در مورد اسپری تاتو موقت بحث کنیم، شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چرا باید سفارش اسپری تاتو بدهید و چه مزیت هایی نسبت به تاتو دائم یا سایر تاتو های موقت دارد. اگر تابحال به این دسته از سوال های ذهنتان پاسخ درست نداده اید، ما در این نقد و بررسی به شما کمک می کنیم تا به پرسش های ذهنتان پاسخ کاملی داده شود. در ابتدا به سراغ بررسی و نحوه ی استفاده ی این محصول بصورت ویدویی میرویم.

 

نحوه ی استفاده از اسپری تاتو موقت

 

تتو کار حرفه ای در خانه شوید

اسپری تاتو موقت، یکی از جدید ترین محصولات در زمینه تاتو موقت می باشد. همه افراد می توانند در سریع ترین زمان ممکن هر طرحی که مد نظرشان است را بدون هیچ گونه آلودگی و نیاز به تبحر و دانش خاصی، بر روی پوست شان به طور موقت تاتو نمایند.

محلول موجود در این اسپری به هیچ عنوان با آب، الکل و سایر مواد شیمیایی مشابه واکنش نشان نمی دهد بنابراین می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. شما می توانید هر طرحی را که دوست دارید پرینت ساده رنگی یا سیاه و سفید گرفته و با اسپری بر روی پوستتان انتقال دهید. با هر اسپری می توانید بیش از 150 طرح تاتو کنید و از طرح های آن لذت ببرید.

 

از اسپری تاتو موقت در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

  1. بسیاری از دختران و پسران جوان تمایل دارند در مراسم عروسی، مهمانی، باشگاه های تفریحی و ورزشی، جشن ها و دور همی ها همچنین برای ست کردن طرح های خاص با دوستان در مناسبت های مختلف، طرح های زیبا بر روی بدنشان تاتو کنند.
  2. شاید تا مدتها پیش این مورد یک مشکل تلقی می شد. اگر کسی قصد داشت بر روی پوستش تاتو انجام دهد ناچار بود از تاتو های دائمی استفاده کند که دیگر قابل پاکسازی نبودند و دردسر های زیادی را متحمل می شدند.
  3. با روی کار آمدن اسپری تاتو موقت، این مشکل برای همه حل شده و دیگر آرزویی محال نیست. هر طرحی را می توان در هر جایی از بدن حک کرد.  می توانید به روز و متنوع باشید و در هر مهمانی طرحی جدید بر روی پوستتان حک کنید.
  4.  هر زمان که از نقش قبلی خسته شدید به راحتی می توانید طرح را پاک کرده و با ایجاد طرحی جدید روی پوست تان، با جلوه خاصی در دورهمی های دوستانه بدرخشید.در مراسم هایی که تم های خاص دارند، می توانید طرح های خاص بر روی پوست تان حک کنید .
  5. با داشتن اسپری تاتو موقت، اختیار تام دارید که در هر زمان و مکان با تاتویی زیبا و منحصر به فرد در موقعیت های مختلف حضور یابید.

 

همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده کردید، محلول (که در زبان عامیانه یه آن اسپری خالکوبی موقت) هم می گویند را به مقدار کافی بر محل تاتو اسپری می کنید (نه کم باشد که طرح شما کمرنگ چاپ شود، نه آنقدر زیاد که باعث شارش جوهر بر روی پوست شما شود)

 

استفاده از اسپری تاتو موقت مرحله ی 1

 

اسپری را بر روی پوست خود افشانه کنید، بعد از افشانه کردن 2 الی 3 ثانیه صبر کنید و طرح را روی پوست خود برگردانید.

 

مر حله ی نهایی استفاده از اسپری تاتو

 

به آرامی به مدت 10 ثانیه سعی کنید با فشار ملایم طرح را روی پوست خود نگه دارید. طبق تصویر زیر، تاتوی موقت شما آماده است، تنها کافی است که طرح دور چین شده را از محل تاتو بردارید. این کار را به آرامی انجام دهید. با جداسازی طرح با سرعت زیاد از روی پوستتان به تاتوی خود آسیب میزنید.

 

مرحله ی 3 استفاده از اسپری تاتو

 

بعد از انجام این کار می توانید از کیفیت و ماندگاری بالای این اسپری تاتو موقت تاتو فست لذت ببرید.

 

مرحله ی 2 استفاده از اسپری تاتو موقت

 

سپس  طرح را از محل تاتو بردارید. تاتو شما آماده است و میتوانید از آن لذت ببرید. با اسپری تاتو در کمتر از ده ثانیه تاتو کنید، به مهمانی بروید و از آن لذت ببرید.

 

 

جنس کاغذ و نوع پیرینت برای اسپری خالکوبی موقت

کاغذ استفاده شده که همراه مرسوله ی پستی برایتان ارسال میگردد، همان کاغذ آچار (A4) معمولی است . پس اگر تا به حال فکر میکردید که برای استفاده از این محصول نیازمند نوعی خاص از کاغذ هستید در اشتباه بوده اید. برای پیرینت گرفتن از طرح های خود نیز سعی کنید بیشتر از پرینتر های لیزری استفاده کنید تا پرینتر های افشانه ای. تنها چیزی که شما برای زدن تاتو موقت نیاز دارید یک محلول اسپری بهمراه پرینت گرفتن طرح بر روی کاغذ A4 است و همین موضوع به شگفتی و جذابیت این محصول جدید می افزاید.

 

 

ماندگاری تاتو موقت با اسپری

تمام اسپری های موقت موجود در بازار، بین سه الی یک هفته ماندگاری دارند، پس اگر فروشنده ای به دروغ عنوان کرد که اسپری تاتو موقتش، بیشتر از یک هفته ماندگاری دارد، بدانید که کلاهبردار است. تیم دیجیتال مارکتینگ تاتو فست، طی یک تحقیق چند ماهه تقریبا تمامی اسپری های حال حاضر بازار را بررسی کرده و با کیفیت ترین در چاپ و ماندگاری را تقدیم مشتریان عزیز میکند.

 

چطور میتوانیم طرح را پاک کنیم

برای پاک کردن طرح از روی بدنتان، نیاز به محلول ثالثی نیست. لازم به ذکر است که در ساخت اسپری تاتو ما از مواد ضد آب استفاده شده، لذا با شستن محل تاتو با آب، طرح از روی پوست شما پاک نمی شود. حتی الکل که همه ی ما بعنوان یک حلال از آن یاد میکنیم بدلیل استفاده از ترکیباتی درون این اسپری، نمی تواند طرح تاتو را از محلش پاک کند. پس چکار کنیم؟

بهترین حلال برای پاک کردن طرح تاتو موقت شما، استفاده از همین محلول است. محلول را به مقدار کافی بر محل تاتو اسپری کنید، سپس با دستان خود کمی محل تاتو را مالش دهید و با یک دستمال تمیز محل تاتو را پاک کنید. یهمین راحتی!

توصیه میکنیم بعد از استفاده از محلول و چاپ شدن طرح، محل تاتو را محکم مالش ندهید زیرا باعث کنده شدن مواد چاپ شده از روی بدنتان خواهد شد. البته به شما اطمینان میدهیم که حتی با انجام این کار، طرح چاپ شده براحتی پاک نمی شود.

 

عوارض اسپری تاتو موقت چیست

با قاطعیت میتوانم به شما عنوان کنم، که اسپری تاتو ی تاتو فست هیچ گونه عوارض جانبی در بر نخواهد داشت. مانند تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی دیگر، در این زمینه میتوانیم به شما چند توصیه عمومی کنیم.در ضمن در مقاله ی جداگانه ای در مورد عوارض اسپری تاتو موقت به تفضیل صحبت کرده ایم که می توانید آن را مشاهده کنید.

 

دور از دسترس اطفال نگه داری کنید، از تماس مستقیم با محیط های مخاطی بدن به شدت اجتناب کنید، در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید، از اسپری کردن محلول روی سطوح پلاستیکی اجتناب کنید و بعد از پاک کردن طرح از محل تاتو  محل را با آب و صابون بشویید.

 

خرید عمده اسپری تاتو موقت

 

در ارتباط با خرید عمده ی اسپری تاتو موقت می توانید از طریق آیکن واتساپی که در سمت چپ صفحه برای شما گذاشته شده است اقدام فرمایید. در آنجا کارشناسان فروش ما می توانند در اسرع وقت به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهند. تعداد خرید عمده، معمولا بالای 20 عدد می باشد اما برای استعلام جزییات بیشتر حتما در همان واتساپ با ما در تماس باشید.

ارسال مرسولات پستی ما، هر روز صبح به سراسر ایران می باشد؛ معمولا با شرکت تیپاکس کار می کنیم اما برای زود تر رسیدن مرسولات پستی که بصورت عمده از ما خریداری می شوند می توانیم مرسوله را با اتوبوس و از طریق ترمینال برای شما ارسال کنیم تا زودتر بدستتان رسد.

 

شماره یک بازار اسپری های تاتو موقت هستیم

تیم تامین محصول تاتو فست، با توجه به تست تمام اسپری های تاتو موقت موجود در بازار و تست کیفیت آنها، شرایطی را مهیا کرده که شما بیشترین کارایی را در کار با اسپری و طرح چاپ شده روی پوستتان داشته باشید. این مورد را تضمین میدهیم که محصولی را که از ما دریافت میکنید، شماره یک بازار اسپری های تاتو موقت موجود می باشد.

تیم ما، بر روی هر اسپری حدود 6 برگ کاغذ آچار با طرح های مختلف قرار داده است؛ جمعا چیزی حدود 150 طرح می شود، طرح ها نیز هم شامل طرح های دخترانه و هم شامل طرح های پسرانه می باشند. برای دیدن کلیه طرح ها می توانید به کانال تلگرامی یا صفحه ی اینستاگرامی ما مراجعه کرده و آنها را مشاهده کنید.

تعدادی از طرح هایی که همراه با اسپری خدمت شما ارسال می شود را می توانید در زیر همین متن، مشاهده فرمایید (لازم به ذکر است که این طرح ها دائما در حال بروز رسانی می باشند و ما به عنوان نمونه، این موارد را برای شما قرا داده ایم).

طرح تاتو

 

نمونه طرح تاتو

 

طرح تاتویی که با اسپری فرستاده می شود

 

نمونه طرح های ارسالی همراه با اسپری

ضمانت تاتو فست برای این محصول چیه؟

تیم فروش اینترنتی و جضوری تاتو فست، از کیفیت محصول اسپری تاتو موقت خود اطمینان کامل دارد. ما به شما قول می دهیم که بیشترین میزان پر رنگ بودن طرح چاپی تاتو موقت بر روی پوست را داریم. اگر ویدیو محصول ما را در اول این نقد و بررسی ندیده اید، پیشنهاد میکنم که این ویدیو را تا آخر ببینید تا از کیفیت چاپ طرح بر روی بدنتان مطمئن شوید. در صورت مغایرت کیفیت چاپ طرح هایی که با اسپری خدمت شما ارسال میگردد، هزینه ی آن بی برو برگرد، به شما پس داده می شود. پس در خرید محصول ما شک نکنید و حتی شده یکبار به ما اطمینان کرده و از آن استفاده کنید.

 

زمانبندی و ارسال مرسوله پستی به چه صورت است

ما در انبار داری و ارسال مرسوله ی پستی سعی کردیم حداقل زمان را برای رضایت مشتری در نظر بگیریم، به این صورت که ارسال مرسوله ی پستی در شهرستان فسا در همان روز کاری،  همچنین برای سایر نقاط کشور، صبح روز بعد از ثبت سفارش تحویل اداره ی شرکت پست یا تیپاکس داده می شود. اگر اتفاقی حین ارسال مرسوله شما، برای اسپری تاتوی ما افتاد، بلافاصله با تیم پشتیبانی وبسایت تماس بگیرید تا به مورد شما رسیدگی شود .

سخن آخر

به پایان نقد و بررسی در مورد  خرید اسپری تاتو موقت شرکت تاتو فست رسیدیم. خوشحال می شویم نظرات و سوالات خود را در بخش کامنت ها، هم چنین صفحه ی ما در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به آدرس tattoofast.ir با ما در میان بگذارید، با این کار کمک شایانی به ما در بخش خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز کرده اید، موفق و پیروز باشید. تیم تحریریه و تولید محتوای تاتو فست.

مشخصات

مشخصاتقیمت محصول بروز و آماده ارسال است

وزن 250 گرم
ابعاد 35 × 15 × 15 سانتیمتر
نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید
    • ارتین

      نقاط قوت
      • .
      نقاط ضعف
      • .

      چجوری میشه خرید کرد

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • احمدرضا حاتمی

        سلام ارتین جان
        پوزش بابت تاخیر در پاسخ دهی بهت
        اما در این دو سال همواره سایت تاتو فست بروز بوده و میتوانید مستقیم با درگاه پرداخت امن ثبت سفارش اسپری تاتو موقت خود را انجام بدهید
        اگر هم نیاز داشتید با هم صحبت کنیم یا به صورت های دیگری پرداخت کنی میتونی به پشتیبان های ما در ایتا، تلگرام پیام بدید تا پاسخگوی شما باشند.

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • Ali

      سلام من یه سواای که داشتم اینه که ترکیبات این اسپری چیه؟ وایا برای بدن ضرری داره؟و اینکه سایت های دیگری هستن که بدون اسپری و فقط طرح رو میفروشن اینطوریه که طرح رو میذاری و بعد یک اسفنج خیس روش میکشی و طرح چاپ میشه همین و تا حدود یک هفته هم میمونه

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • خریدار این محصول

        احمدرضا

        سلام
        وقت بخیر
        طرح های ما ثابت هست اما میتوانید هر طرحی که بخواهید خودتان طراحی نمایید و با پرینتر معمولی پرینت بفرمایید ما هم میتوانیم این کار را انجام بدهیم که در صورت درخواست به واتساپ پیام بدهید. اما در مورد مورد دوم که فرمودید ما این محصول را موجود ندارم و فقط اسپری تاتو موقت کار میکنیم و اطلاع دقیق از این محصول نداریم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • مهدی

      نقاط قوت
      • هیچی
      نقاط ضعف
      • قیمت عجیب بالا

      چه ابتکاری ، تینر ۱۰ هزار با اسانس و طرح هم که الا ماشالله در ایترنت موجود هست
      فقط فکر نمیکنید قیمت رو خیلی خیلی غیر منصفانه گزاشتید ، نهایتا با ۳ برگ طرح ۱۰ هزار تومان هم نمیشه ، حالا شما ۲۰ بفروشید چه خبره ۹۰ خورده ای.
      البته نوش جان .

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • خریدار این محصول

        احمدرضا

        سلام مهدی جان
        ببینید به نظر میاد که اصلا نه محصول ما رو تهیه کردید و نه تخصصی دارید چرا که از این قیمت 99 تومان حداقل 30 تا 35 هزارتومان هزینه ی بسته بندی و پست می باشد چون هزینه ی ارسالی گرفته نمیشود دوم که تینر برای پوست مضر هست و سوم که کیفیت محصول ما رقیبی ندارد و تولیدی خود ما می باشد اگر از رقبا هستید امیدوارم موفق باشید اگر هم از جایی تهیه کردید و رضایت نداشتید من از طرف خودم رایگان محصول را خدمتتون میفرستم که بررسی کنید مایل بودید به ما پیام بدید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • علی صادقی

      سلام و وقت بخیر خدمت شما، آقا خیلی ممنون از محصولتون رسید دستم استفاده کردم، اتفاقا عکس هاشم توی دایرکت اینستاگرامتون فرستادم اگه دوست داشتید استوریش کنین منم منشن کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        علی جان سلام، خیلی ممنونم از اینکه اومدی و نظرتو اینجا ثبت کردی حتما میرم دایرکت رو چک میکنم. امیدوارم به خوبی و خوشی ازش استفاده کنی.

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • صالح پور عرب

      سلام دایی جان، فروش عمده اسپری تاتو موقت هم دارید؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        وقتتون بخیر، برای فروش عمده ی اسپری تاتو موقت حتما به واتساپ ما مراجعه کنید. اونجا کارشناسان ما با شما ارتباط برقرار میکنند و میتونید برای فروش عمده اقدام کنید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • عیسی نیکومنشان

      سلام و وقت بخیر برای سفارش اسپری تاتو موقت باید چیکار کنم؟ میتونم کارت به کارت کنم خدمتتون؟ از واتساپم میتونم سفارشمو ثبت کنم؟؟؟؟ ممنونم جهت پاسخگویی

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        سلام دوست عزیز، سفارش اسپری تاتو موقت هم از طریق این صفحه، هم از واتساپ و هم از اینستاگرام میتونه انجام بشه. هر جور راحتید برای ثبت سفارش میتونید اقدام کنید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • مهدی عباس زاده

      سلام و وقت بخیر، خیلی ممنونم بابت ارسال به موقع محصول؛ حتما شما رو به رفیقامم معرفی میکنم. دقیقا مثل همون چیزی بود که توی ویدیو صفحه گذاشتین ازش

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        سلام، خوشحالم که راضی بودید از محصول و ممنون برای اینکه بعد از خریدتون اومدید و نظرتون رو ثبت کردید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • محمد سعادتی

      نقاط قوت
      • ماندگاری طولانی
      نقاط ضعف
      • تاخیر در ارسال(19ساعت)

      سلام خسته نباشید.محصولتون نسبت ب محصولات رقبا کیفت چشم گیری داشت.منتها 19ساعت تاخیر وجودداشت در زمان مشخص شده از جانب شما و زمان رسیدن ب دست بنده.امیدوارم که در خرید بعد درزمان مقرر به دستم برسه.ممنون

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        ممنونم بابت نظرتون، سعی میکنیم در ارتباط با انتقادتون به زمانبندی ارسال، بهتر بشیم.

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • حسین موسوی راد

      سلام و خسته نباشید به تیم تاتو فست، در مورد محصولتون چندتا سوال دارم. من اگه بخوام سفارش بدم چند روز طول میکشه که برسه به دستم و دوم اینکه شما با چه روشی ارسال میکنید مرسوله رو؟ پست یا تیپاکس؟! و در نهایتم اینکه ما یه پرینت لیزری توی خونمون داریم میتونیم از همون برای چاپ کردن طرح های جدید و تاتو زدن استفاده کنیم؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        سلام درود دوست عزیز
        1) نهایتا در سه الی چهار روز کاری مرسوله میرسه ب شهرتون
        2) هم با پست ارسال داریم و هم با شرکت تیپاکس کار میکنیم. انتخاب با خودتون است و می تونین توی توضیحات سفارشتون این نکته رو به ما گوشزد کنین که دوست دارین با کدوم روش خدمتتون ارسال شه مرسوله
        3) دقیقا برای گرفتن بیشترین بازدهی میتونین از پرینتر های لیزری خانگی استفاده کنین
        اگر سوال دیگه ای هم در این زمینه داشتید میتونین دوباره مطرح کنین ما در خدمتتون هستیم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • akbar eliasi

      داداشم سلام، من اسپری تاتو موقت عمده میخوام. ساکن کرج هستم میتونید راهنماییم کنین در‌ مورد خرید و قیمت؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        سلام اکبر آقای گل، شما از طریق چت آنلاین میتونید بیاید و با کارشناس فروش ما صحبت کنید و انشالله سفارشتون رو ثبت بزنید…

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • غزل حکیمی

      سلام این اسپری های تاتو موقت زنانه یا مردانه داره؟ میتونید در این ارتباط یه توضیح بدید به ما.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        سلام خدمت غزل خانم، ببینید اصلا ما در بازار چیزی به عنوان اسپری تاتو موقت زنانه یا اسپری تاتو موقت مردانه نداریم؛ من نمیدونم که کدوم از خدا بی خبری این رو بین مردم جا انداخته و متاسفانه از همون موقع این اطلاعات غلط در فضای مجازی وایرال شده. سوال دیگه ای داشتید من حتما در خدمتتون هستم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • میلاد کی مرام

      سلام جناب عاقا شما بسته بندیاتون چه شکلیه؟؟ منظورم بسته بندی محصول هست، یه بار ما از یه بنده خدایی که اسم نمیبرم خریدیم گذاشته بودن تو یه جعبه ای یک در یک هم اسپری نابود شده بود هم برگ طرح ها احیانا شما که اینجور نیستید؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        سلام و درود، عارضم به خدمتتون که نه ما اینجوری نیستیم، تیم ما هیچوقت کیفیت رو فدای فروش بیشتر نمیکنه! در کامنت های قبلی م دوستان دیگری سوال پرسیده بودن در همین اتباط که ما بهشون جواب دادیم، اگه دوست داشتید میتونید کامنت ها رو بخونید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • مهدی فروغی

      من محصول رو از شما نخریدم ولی از پیج ها و سایت های دیگه که خریدم صرفا فقط تبلیغات بود و بس، کیفیت اسپری اصلا خوب نبود! چطور میتونم به شما اطمینان کنم؟؟؟؟؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        ممنون که به ما همون یک ستاره رو دادید. ببینید وقتی رقبای ما بدون در نظر گرفتن ماهیت کیفیت و ماندگاری میان قیمت محصول رو تا حد بسیاری میکشن پایین، نباید از محصول اونا انتظار کیفیت مطلوب رو داشته باشید. شما می تونید تشریف بیارین به پیج اینستاگرام ما، اونجا ما براتون هم مشاوره رایگان میذاریم و هم بار ها میتونید تست کیفیت محصولمون رو که در پیج قرار دادیم ببینید. آدرس پیج هم دقیقا همون آدرس سایت است یه نشانی tattoofast.ir

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • الهام غفار منش

      من شیرازم ، دنبال اسپری تاتو موقت در شیراز بودم دیدم که شما شهرستان فسا هستید. چقدر طول میکشه که محصول بدستم برسه؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        سلام بابت اسپری تاتو موقت در شیراز باید بهتون بگم که ما چون شهرستان فسا هستیم میتونیم براتون در کمتر از یک روز کاری با ماشین های سواری محصول رو بدستتون برسونیم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • فاطمه گودرزی

      نقاط قوت
      • رفتار محترمانه مدیریت سایت و پیج اینستاگرام
      • غلطت اسپری خوبه
      • ارسال سر موقع
      نقاط ضعف
      • پرداخت درب منزل داشتید ولی بمن نگفتید

      ببخشید یه سوالی دارم از شما اینکه توی متن فرمودید میتونیم خودمون طرح دلخواهمونو پرینت بگیریم و باهاش تاتو بزنیم حقیقت داره واقعا؟ من خریدم محصولتون رو ولی نمیدونستم میتونیم طرح خودمون رو هم پرینت بگیریم و تاتو بزنیم!!!!!

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        بله قطعا میتونید هر طرحی رو که دوست داشتید برید یه پرینت بگیرید و با اسپری ما تاتو بزنید، فقط حواستون باشه که پرینتر لیزری باشه دستگاه، از پرینتر های خونگی برای استفاده کنید طبق تجربه ای که من دارم خیلی بهتر میتونید نتیجه بگیرید. بله پرداخت درب منزل هم داشتیم توی پیج اینستاگرام ما توضیح داده بودیم. انشالله توی سایت هم در آینده بیشتر براتون توضیح میدیم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • جواد عرفان پور

      سلام و شادباش سال نو خدمت شما عزیزان، اسپری تاتو که میفرستید چقدر میشه ازش استفاده کرد؟! حجمش چقدر است؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        سلام قبلا اسپری های ما 100 میل بود که الان در آپدیت محصولمون رسوندیمش به 120 میل. در مورد سوال دومتون باید بگم که از اسپری ما برای تاتو زدن می تونید بیش از 200 بار استفاده کنید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • عیسی نیکومنش

      نقاط قوت
      • کیفیت اسپری خوب بود
      نقاط ضعف
      • فایل دانلود برگه های ارسالی رو بگذارید

      ممنون از اینکه ارسالتون به موقع بود ولی یه نقد داشتم خدمتتون اونم اینه که برگه های ارسالی که همراه با اسپری فرستادید چرا فایلشو یه جا نمیذارید که ما دانلودش کنیم؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        سلام و شادباش خدمت دوست عزیز ما، احتراما ما یک کانال تلگرامی داریم که میتونید اونجا فایل طرح هایی که خدمتتون ارسال کردیم رو داشته باشید برای خودتون. کافیه توی تلگرام tattoofast رو سرج کنید تا به کانال ما برسید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • احسان سلمان

      سلام عزیز خوبی شما؟ میخواستم بپرسم که این محصول همون اسپری خالکوبی موقته دیگه؟ فرقی ندارند با هم؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        سلام دوست عزیز، بله دقیقا همون اسپری خالکوبی موقت است. محصول همان محصول است اما در زبان عامیانه اینجوری صداش میکنند، سوال دیگه ای داشتید در خدمتیم میتونید تو همیت قسمت کامنت برامون بذارید تا ما براتون توضیح بدیم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سینا ساعی

      نقاط قوت
      • ماندگاری خوب بود
      • کیفیت اسپری خوب بود
      • ارسال به موقع
      نقاط ضعف
      • تا الان موردی ندیدم

      سلام و وقت بخیر، روی هر اسپری چندتا برگه طرح قرار میدادید؟! من که سفارش دادم‌ رسیده به دستم ۶ تا برگه طرحه؟! درسته دیگه؟!

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • میلاد نوری

      سلام و وقت بخیر، ثبت سفارش فقط از طریق سایت امکان پذیر هست؟!

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        سلام آقا میلاد، می تونید از طریق سایت، صفحه ی اینستاگرام و یا از طریق واتساپ سفارش خودتونو ثبت کنید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • نازنین محبی

      نقاط قوت
      • کیفیت اسپری راضی کننده بود
      نقاط ضعف
      • ارسالش طول کشید

      ارسالش دیگه یکم طول کشید. باید بهتر کنید زمانبندی ارسال رو، اسپری اومد اما چشممون خشک شد به در، کیفیت اسپری خوب بود، تا الانی که دارم استفاده میکنم راضی ام

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        ممنون نازنین خانم که این انتقاد رو نسبت به ما کردید، چشم سعی میکنیم با دوستانی که بسته های پستی رو میبرند به اداره ی پست و تیپاکس گوشزد کنیم که انتقاد شما رو به گوششون برسونن. ما در سریعترین زمان ممکن بسته رو میرسونیم به پست و تیپاکس، بعدش دیگه دست ما نیست، البته اینکه توی عید هم سفارش دادید بی دلیل نیست

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • علی اکبر صدیقی

      سلام و وقت بخیر، دوست من اسپری هاتون رو به کل ایران ارسال میکنید؟؟ ما راهمون خیلی دوره ولی عمده هم میخوایم، چطور میتونید برامون بفرستید؟! این موارد رو برام توضیح بدید ممنون میشم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        سلام دوست من، شبکه های اجتماعی ما در فوتر وبسایت معرفی شده است، میتوانید از طریق یکی از شبکه های اجتماعی بیشتر با ما در ارتباط باشید.

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • یوسف یعقوبی

      نقاط قوت
      • طرح ها متنوع بود
      • کیفیت اسپری ها خوب بود
      • ارسال به موقع
      نقاط ضعف
      • نداشتن سیستم چت آنلاین در سایت

      سلام ممنونم از اینکه ارسال محصول به موقع بود و طرح هاتونم متنوع بود، نقطه ی مثبتش این بود هم طرح دخترونه داشتید و هم پسرونه، فقط لطف کنید چت آنلاین هم توی وبسایتتون قرار بدید، به همین خاطر چهار ستاره میدم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        سلام کاربر عزیز، سیستم چت آنلاین هم اکنون در سایت فعال می باشد

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        سلام خدمت دوست عزیزمون آقای یعقوبی عزیز، خوشحالم ک راضی بودید، این امکان رو در سریعترین زمان ممکن به سایت اضافه میکنیم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • احمد کشاورز

      خیلی ممنونم بابت اسپریتون، فقط یه سوال داشتم برای خرید عمده ما باید چیکار کنیم؟! برای مغازه ۵۰ تا میخوام، موجودی دارید برام ارسال کنید؟! ممنون میشم زودتر بهم پاسخ بدید. برای بعد از عید میخوام البته

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        سلام آقای کشاوز عزیز، اگه براتون مقدوره برید تو صفحه ی اینستاگرام ما و با بچه های فروش بیشتر در تماس باشید تا بتونیم به شما توضیحات کاملی رو ارائه بدیم، توی فوتر وبسایت آدرس صفحه ی اینستاگرام ما درج شده است

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • علی وکیلی

      من محصول را خریداری کردم اول دو دل بودم اما الان که استفاده کردم ماندگاری خوبی داره

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • مهدی نقدی زاده

        علی آقا سلام، ممنونم که از ما خرید انجام دادید و متشکرم که به ما لطف دارید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

  • چجوری خرید کنیم
بزودی موجود می شود!