تاتو موقت در خانه

اگر شما نیز به دنبال تنوع در زیبایی با صرف زمانی کم هستید و می خواهید از هرگونه عوارض دور بمانید، در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با سادگی های تاتوی موقت آشنا کنیم.

تاتوی موقت از گذشته های دور به روش های مختلف انجام می شده که علاوه بر داشتن برخی عوارض ها، بسیار وقت گیر هم بودند. اما امروزه با پیشرفت های صورت گرفته این کار به حدی ساده شده است که حتی می توانید با صرف اندک زمانی یک تاتو موقت در خانه بر روی پوست خود داشته باشید که بزرگترین مزیت این کار، خلاص شدن از شر مضرات و عوارض روش های قدیمی است.

تاتو موقت با پرینت

خب امیدوارم که ویدیوی بالا رو دیده باشید، برای اینکه دید واضح تری رو نسبت به محصولمون به شما دوستان عزیز داده باشیم تصمیم گرفتم توی هفت مرحله، تاتو موقت زدن را برای شما به نمایش بگذارم. البته بهتون بگم برای دیدن ویدیو های بیشتر می توانید به صفحه ی محصول ما از طریق این لینک نارنجی رنگ اسپری تاتو موقت بروید و ویدیو های بیشتری را در این صفحه مشاهده کنید.

در مرحله ی اول؛ شما نیاز دارید به یک دونه اسپری تاتو موقت، قیچی و چند طرح پرینت شده روی کاغذ A4  معمولی

وسایل مورد نیاز برای تاتو موقت کردن در خانه

حالا با استفاده از قیچی، طرح مورد نظر خودتونو دورچین کنین. سعی کنید تا جای ممکن با حوصله طرح را دور چین کنید.

مرحله دوم چاپ تاتو موقت

الان دیگه همه چی آمادست تا یک دونه تاتوی زیبا بر روی بدن خودتون داشته باشید

طرح دور چین شده ی تاتو موقت

اسپری تاتو موقتی که از ما تهیه کردید را بردارید و چندین بار به محلی که دوست دارید تاتو بزنید، افشانه کنید. توجه داشته باشید که نه آنقدر کم بزنید که طرح کمرنگ بر روی بدنتون چاپ شه و نه اونقدر زیاد که باعث شارش جوهر بر روی پوستتون بشه.

اسپری کردن بر روی پوست بدن با اسپری تاتو موقت

طرح دور چین شده ی خود را بر روی پوست یا محل تاتو بر گردانید؛ سعی کنید به آرامی و به مدت 10 ثانیه این فشار ملایم را ادامه دهید.

برگرداندن طرح دورچین شده بر روی پوست

تبریک میگم شما صاحب یک تاتوی موقت شدید که 3 روز الی یک هفته ماندگاری دارد. سعی کنید در این مدت از آن خوب نگهداری کنید که کیفیت طرح چاپ شده در طول این یک هفته ثابت بماند.

چاپ شدن طرح دورچین شده بر روی پوست

و اینم یک نمای کلی از اتفاقی که در این مسیر افتاد. ادامه ی مقاله ی ما رو به هیچ وجه از دست ندید. به نکات دیگه ای اشاره کردیم که قطعا بدردتون میخوره و به شما دید بهتری رو در مورد تاتو موقت میده.

تاتو موقت در خانه مرحله ی نهایی

اضافه کردن نقش به پوست برای شما می تواند از روی علاقه یا هر چیز دیگری باشد؛ اما در مرحله پیش از تاتو زدن، اینکه شما بدانید که بر روی کدام قسمت از بدن می خواهید تاتو داشته باشید و طرح را مناسب با آن را انتخاب کنید، از اهمیت زیادی برخوردار است.

اما مسئله ای در این بین وجود دارد که آیا تا به حال کلمه تاتو موقت با پرینت به گوشتان خورده است؟ تصورتان از آن چیست؟ آیا برای این کار به پرینتر های حرفه ای نیاز داریم؟ با ما همراه باشید تا پاسخی کلی به سوال های پیرامون این مسئله بدهیم.

در این روش (تاتو موقت با پرینت) می توانید طرح خود را از بین هزاران طرح موجود در موتور های جستجوگر گوگل پیدا کنید و دیگر محدودیتی از نظر تنوع ندارید، چرا که یک منبع نا محدود از طرح پیش روی شما قرار گرفته است. حالا تنها کافیست که طرح مورد نظرتان را ذخیره کنید و بر روی یک کاغذ A4 معمولی پرینت بگیرید. در ضمن برای این کار هیچ نیازی به پرینتر های حرفه ای یا نوع خاصی از آن ندارید و با یک پرینتر ساده این کار برای شما مقدور خواهد بود.

در قدم بعدی، شما باید محل مورد نظر از پوستتان برای تاتو کردن را مشخص کنید و سپس با استفاده از اسپری تاتو موقت آن قسمت را به محلول آغشته کنید، حالا کاغذ پرینت شده را روی آن قرار دهید و چند ثانیه فشار دهید.

قطعا از دیدن نتیجه ی آن شگفت زده خواهید شد و می بینید در کسری از دقیقه یک طرح بسیار زیبا که از قبل انتخاب کردید بر پوست شما نقش می بندد.

برای تاتو موقت با اسپری و پرینت حتما نیازی نیست که در خانه خود پرینتر داشته باشید، شما میتوانید طرح های مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید و آنها را بر روی گوشی یا فلش ذخیره کنید، سپس با مراجعه به کافی نت ها و پرداخت تنها یک هزینه پرینت ساده صاحب انبوهی از طرح ها می شوید.

نکاتی در ارتباط با تاتو موقت در خانه

در حالت معمولی برای انجام یک تاتو شما باید یک تاتو آرتیست حرفه ای پیدا کنید و زمانی را تعیین کنید که تاتوی مورد نظرتان را بر روی پوستتان بزند. گذشته از زمان صرف شده این کار هزینه زیادی را نیز بر روی دست شما میگذارد و تاتوی شما دائمی می شود که این کار را برای افراد علاقه مند به تنوع سخت می کند، زیرا آنها می خواهند طرح های مختلفی را روی پوست خود ببینند یا حتی تاتوی مناسب با هر مکانی قصد حضور در آن را دارند را به پوست خود اضاف کنند.

اما وقتی شما می خواهید یک تاتو موقت در خانه داشته باشید، دیگر نیازی به تاتو آرتیست ندارید و گویی که خودتان تاتو آرتیست خودتان شده اید و در هر لحظه می توانید طرحی جدید بزنید یا طرح های قبلی را پاک کنید. فقط با استفاده از اسپری می توانید تاتو موقت با پرینت را امتحان کنید و از تنوع طرح هایی که استفاده میکنید لذت ببرید.

همانطور که گفته شد انجام این کار به قدری راحت است که می توانید آن را در منزل، محل کار و حتی در راه رفتن به یک مهمانی انجام دهید که زمان را برای شما می خرد و همینطور نیازی به صرف هزینه خاصی ندارد.

تاتو موقت 6 ماهه در خانه

تاتو موقت 6 ماهه در خانه؟

ما اینجا در تاتو فست در صدد آنیم که شما بدون پرداخت هزینه ای و صرف کردن وقت زیادی، تنها با خواندن مقاله ها با واقعیت های موجود در بازار آشنا شوید

اگر شما نیز به دنبال تاتو موقت در خانه بوده اید حتما با جمله ی تاتو موقت 6 ماهه در خانه که توسط خیلی از فروشگاه های لوازم آرایشی یا سایت های دیگر گفته می شوند برخورده اید، اما در کمال تاسف باید بگوییم که چیزی به نام تاتو موقت 6 ماهه در حقیقت وجود ندارد و طرحی که تا 6 ماه بر روی پوست شما می ماند را دیگر نمی توان یک تاتو موقت نامید.

حال که بسیاری از افراد برای فروش بیشتر این جملات را به کار می برند، ما خود را موظف دانستیم که شما را با واقعیت این امر آشنا کنیم تا دیگر به دام آنها گرفتار نشوید. وقتی شما از این افراد خرید می کنید قطعا به شما وعده ی یک تاتو موقت 6 ماهه در خانه که به راحتی از بین نمی رود را می دهند و بابت آن هزینه زیادی نیز از شما دریافت می کنند، ولی با گذشت یک یا دو هفته دیگر اثری از تاتو موقت در خانه را که می گفتند نمی بینید و در راه فهمیدن این دروغ شما هزینه و زمان خود را از دست داده اید.

عمر تاتو های موقت عموما بین 3 روز تا یک هفته است که عوامل بسیاری در زمان ماندگاری آن تاثیر مستقیم دارند. امیدوارم که از خواندن این مطلب هم لذت برده باشید، هر سوالی داشتید می توانید از تیم پشتیبانی ما در واتساپ، اینستاگرام یا کامنت های همین صفحه، بپرسید. منتظر نظرات شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...