تاتو موقت 6 ماهه (دروغی بزرگ)

سلام خدمت دوستان و همراهان سایت تاتو فست. امروز میخوایم در مورد این صحبت کنیم که آیا تاتو موقت 6 ماهه اصلا وجود داره یا نه؟ طبق بررسی هایی که انجام دادیم، فهمیدیم که اتفاقا این کلمه زیاد هم درون موتور جستجوگر گوگل سرچ میشه، اگه میخوای اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشی حتما تا پایان این مقاله همرامون باش.

قبل اینکه بخوام توضیحات بیشتری در ارتباط با مدت زمان ماندگاری تاتو موقت بدیم خوبه که به این پرسش اساسی پاسخ داده شه:

تفاوت تاتو موقت با تاتو دائم چیه

تاتو موقت 6 ماهه

تفاوت اصلی تاتو موقت با تاتو دائم در این است؛ در تاتو موقت جوهر بر روی پوست شما قرار میگیرد، خوب هر چی که بر روی پوست قرار بگیره قطعا ماندگاری زیادی نداره، چون انسان در طول روزمرگی هایش ممکن است چندین دفعه سطح بدنش یا محل تاتو را در تماس با آب بگذارد. همین باعث می شود مدت زمان ماندگاری تاتو موقت (همانطور که از اسمش پیداست: تاتو موقت) کمتر از تاتو دائم باشد.

در روش تاتو دائم، تاتو آرتیست (شخصی که تاتو میزند) با استفاده از دستگاه گان تاتو و سوزن های مخصوص که هر کدام کار خاص خودش را میکند، سعی بر این دارد که جوهر را به زیر پوست شما منتقل کند. قاعدتا این کار باعث ایجاد درد و اندکی خونریزی در سطح پوست شما می شود.

 تاتو موقت با ماندگاری بالا

تاتو موقت با ماندگاری بالا

ببینید دوستان، تاتو موقت 6 ماهه، عملا یک دروغ بزرگ است، شما نمیتوانید جوهری را به مدت شش ماه بر روی پوستتان بدون اینکه پاک شود نگه دارید. ممکن است ماندگاری کمتر تاتو موقت نسبت به دائم برای شخصی مزیت محسوب شود و برای شخص دیگر اینجور نباشد، این کاملا به شخصیت شما بر میگردد، آیا می توانید یک طرح ثابت را در طولانی مدت تحمل کنید؟ جواب با خودتان.

در آینده به موضوع انواع تاتو موقت و دائم در مقاله ای مجزا اشاره خواهیم کرد اما اگر هنوز هم دو دل هستید در این مورد که، روحیه ی شما بیشتر با تاتو موقت جور است یا دائم، پیشنهاد ما استفاده از تاتو موقت به شیوه ی اسپری است. ما در فروشگاه اینترنتی تاتو فست تلاشمان بر این بوده که بهترین اسپری موجود در بازار را برایتان تدارک ببینیم، از طریق صفحه ی اسپری تاتو موقت، می توانید به صفحه ی محصول ما مراجعه و آنرا از ما تهیه کنید.

خب تا اینجای مقاله میتونیم یک جمع بندی جزیی داشته باشیم، بهتون توضیح دادیم که تاتو موقت 6 ماهه یک دروغ بزرگه و اصلا به تاتویی که 6 ماه بر روی پوست شما ماندگاری داشته باشه نمیشه گفت تاتو موقت اما، در مورد ماندگاری اصلا توضیحی ندادیم.

مدت زمان ماندگاری تاتو موقت

مدت زمان ماندگاری تاتو موقت چقدر است؟

بگذارید باهاتون رو راست باشیم (تاتو موقت 6 ماهه که یک دروغ بزرگ بود)، تمام اسپری های تاتو موقت موجود در بازار بازدهی آنها بین سه روز تا یک هفته است. بگذریم از اینکه با انجام اقداماتی می توانید این ماندگاری را با کیفیت بیشتری تجربه کنید.

پس شما مخاطب تاتو فست، اگر جایی در سایتی دیدید که نوشته اند ماندگاری این اسپری ها بالاتر از این مقدار است، شما با شیادانی رو به رو هستید که با جمله ی تاتو موقت با ماندگاری بالا، تنها سعی در فروش محصولشان دارند و بس.

اما ما میتونیم بهتون راهکار هایی رو پیشنهاد بدیم که با انجام آنها، در این یک هفته ماندگاری و ثبات کیفیت بیشتری را تجربه کنید.

ماندگاری بیشتر تاتو موقت با اسپری

ماندگاری بیشتر تاتو موقت با اسپری

قبل از اینکه بخواهید دست به اسپری شوید و طرح خود را بصورت برگردان بر روی پوستتان قرار دهید، حواستان به این موضوع باشد که محل تاتو را با آب و صابون شستشو دهید تا کمی از چربی پوست گرفته شود.

سعی نکنید برای تست مقاوم بودن طرح چاپ شده بر روی پوستتان آنرا بخراشید. بسیاری از دوستان اسپری تاتو رو بصورت حضوری از ما خرید کردند و به محض اینکه طرح چاپ شده ی با کیفیت را بر روی پوستشان دیدند، شروع به مالیدن و خراشیدن طرح برای تست مقاومت آن کردند،

درست است که طرح به سادگی با خراشیدن یا مالش دادن محل تاتو از بین نمی رود، اما فراموش نکنید که طرح چاپ شده با استفاده از یک سری مواد ضد آب بر روی پوست شما چاپ شده است و مالیدن آن باعث اصطکاک در سطح پوست شده و مواد ضد آب آن کنده می شود. همین مورد کافی است تا سطح کیفیت پایین تری را در طول این یک هفته تجربه کنید.

مورد بعدی اینکه محل تاتو را دائم در معرض آب قرار ندهید، در پاراگراف بالا مفصل در ارتباط با چرایی این موارد صحبت کردیم. این موارد است که می تواند به ماندگاری بیشتر تاتو موقت شما کمک کند. فروشگاه ما هیچوقت از عنوان های زردی نظیر تاتو موقت 6 ماهه برای فروش محصول استفاده نخواهد کرد.

سخن آخر

از اینکه تا اینجای مقاله، وبسایت تاتو فست را همراهی کردید بسیار متشکریم. فراموش نکنید اگر نیاز به این محصول داشتید، در هر ساعت شبانه روز می توانید از طریق سایت ما یا صفحه ی اینستاگرام به آی دی دقیقا همان نام وبسایت، از ما خرید کنید. ما همیشه به خاص بودن شما اهمیت میدیم.

9 دیدگاه برای “تاتو موقت 6 ماهه (دروغی بزرگ)”

  1. سلام، من فکر میکردم که اسپری تاتو 6 ماهه هم وجود داره ممنونم که توضیح دادید اصلا چنین محصولی نیست. خیلی سر در گم شده بودم بابت این موضوع که اصلا داستان چیه

    • سلام آیدا خانم، اصلا محصولی تحت عنوان اسپری تاتو موقت 6 ماهه وجود نداره، توی مقاله کامل توضیح دادیم. اگر چنین محصولی موجود شد تاتو فست جز اولین فروشگاهای آنلاینی است که این محصول رو موجود میکنه

  2. من مدتی بود که بدنبال همین خالکوبی موقت 6 ماهه بودم، هر چی گشتم نتونستم به کسی اعتماد کنم، احساس میکردم بیشتر دارند بازاریابی محصول خودشون رو میکنند و یه عده انسان ساده هم گول اینارو میخورن قطعا و سرشون کلاه میره. ممنون از مقاله ی خوبتوم

    • سلام متاسفانه همینی است که شما میفرمایید، صرفا با تکنیک های بازاریابی کلماتی مثل خالکوبی موقت 6 ماهه رو بین مردم جا میندازند و محصول خودشون رو بفروش میرسونند

  3. سلام ببخشید من میخوام بدنم رو تتو کنم اما همیشگی نباشه یه یه ماه یا چند ماه وجود داره اگه هست برای کجاست

    • وقت بخیر
      تاتو های موقت اومدن برای همین موضوع که دوستانی که نمیتوانند یا تمایل ندارند تاتو ی دائم داشته باشند از این نوع تاتو ها استفاده کنند
      در حال حاضر در ایران تاتو موقتی که بیشتر از 3 تا یک هفته ماندگاری داشته باشد نداریم.(یا شاید از دید ما خارج بوده) اما میتوانید با توجه به راحتی انجام تاتو های موقت از آن ها به دفعات استفاده کنید.
      در حال حاضر در سایت تاتوفست فقط تاتو موقت با اسپری موجود است که میتوانید حداقل بیش از 200 بار از اسپری تاتو موقت استفاده کنید که ماندگاری اصلی آن تا 3 روز و بسته به جایی که تاتو می کنید تا یک هفته هم ماندگاری خواهد داشت
      جهت راهنمایی بیشتر میتوانید به ما پیام بدی تا صحبت کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...